918میلیون دلار کالا از مرزهای قصرشیرین به عراق صادر شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

'نعمت اله نازپرورده' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزن کالاهای صادر شده از مرزهای این شهرستان در این مدت دو میلیون و 422 هزار تن بوده است. 

وی تصریح کرد: سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولر آبی، گوجه فرنگی و رب گوجه، هندوانه، ماست، لوازم ساختمانی و میوه و تره بار مهمترین کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق است. 

نازپرورده گفت: از مجموع صادرات انجام شده 74 میلیون دلار به ارزش وزنی 600 هزار تن از مرز رسمی خسروی به شهرهای حوزه حکومت مرکزی عراق و844 میلیون و 869 هزار دلار کالا به ارزش وزنی یک میلیون و 822 هزار تن از مرز رسمی پرویزخان به حوزه اقلیم کردستان عراق صادر شد.

وی گفت: روزانه بطور متوسط 800 دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی ایرانی از مرز پرویزخان و300 دستگاه کامیون کالای صادراتی از مرز خسروی به عراق تردد می کنند.

وی یادآور شد: مرز رسمی پرویزخان بزرگترین مرکز صادرات کالاهای غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران به عراق است که بطور متوسط هر سال حدود 52 درصد از مجموع صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق از این مرز انجام می شود.

نازپرورده گفت: همچنین در شش ماه نخست امسال 400 دستگاه خودروی ایرانی و عراقی نیز پس از انجام مراحل قانونی گذر موقت مرزی از طریق مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق تردد کردند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق هم مرز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com